Πρόγραμμα Σπουδών ΕΠΑΛ 2020​

Α' ΕΠΑΛ

Α Τάξη ΕΠΑ.Λ.: Είναι Τάξη Βασικών Δεξιοτήτων, δηλαδή αποκτώνται γενικές γνώσεις και δεξιότητες και περιλαμβάνει κοινά μαθήματα για όλους τους μαθητές. Διδάσκονται μαθήματα Γενικής Παιδείας (22 ώρες), μαθήματα Προσανατολισμού (7 ώρες), 3 μαθήματα Επιλογής (6 ώρες) . Σύνολο: 35

Μάθημα Ώρες
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία
2
Νέα Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία
2
Μαθηματικά
3
Φυσική
3
Χημεία
3
Σύνολο
13

Β' ΕΠΑΛ

Β Τάξη ΕΠΑ.Λ.: Είναι τάξη Επαγγελματικών Τομέων και διαχωρίζεται σε τομείς σπουδών. Προαχθέντες μαθητές της Α΄ Τάξης εντάσσονται με αίτησή τους σε όποιο τομέα της Β’ Τάξης επιθυμούν. Διδάσκονται μαθήματα Γενικής Παιδείας (12 ώρες) κοινά για όλους τους μαθητές και μαθήματα Επαγγελματικών Τομέων (θεωρητικά και εργαστηριακά) (23 ώρες). Σύνολο: 35

Oι μαθητές στη Β΄ τάξη των Επαγγελματικών Λυκείων θα επιλέξουν έναν από τους παρακάτω 9 Τομείς:

1oς Τομέας Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος

(α) Τεχνικός Φυτικής Παραγωγής
(β) Τεχνικός Ζωικής Παραγωγής
(γ) Τεχνικός Τεχνολογίας Τροφίμων και Ποτών
(δ) Τεχνικός Ανθοκομίας και Αρχιτεκτονικής Τοπίου

2oς Τομέας Διοίκησης και Οικονομίας

(α) Υπάλληλος Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών
(β) Υπάλληλος Τουριστικών Επιχειρήσεων
(γ) Υπάλληλος Εμπορίας και Διαφήμισης
(δ) Υπάλληλος Αποθήκης και Συστημάτων Εφοδιασμού

3oς Τομέας Δομικών Έργων, Δομημένου Περιβάλλοντος και Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού

Τεχνικός Δομικών Έργων και Γεωπληροφορικής

4oς Τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών

(α) Γραφικών Τεχνών
(β) Αργυροχρυσοχοΐας
(γ) Συντήρησης Έργων Τέχνης – Αποκατάστασης
(δ) Σχεδίασης και Παραγωγής Ενδύματος
(ε) Σχεδιασμού-Διακόσμησης Εσωτερικών Χώρων
(στ) Επιπλοποιίας –Ξυλογλυπτικής

5oς Τομέας Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού

(α) Τεχνικός Ηλεκτρονικών και Υπολογιστικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων, Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών
(β) Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων
(γ) Τεχνικός Αυτοματισμού

6oς Τομέας Τομέας Μηχανολογίας

(α) Τεχνικός Μηχανολογικών Εγκαταστάσεων και Κατασκευών
(β) Τεχνικός Θερμικών και Υδραυλικών Εγκαταστάσεων και Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου
(γ) Τεχνικός Εγκαταστάσεων Ψύξης Αερισμού και Κλιματισμού
(δ) Τεχνικός Οχημάτων,(ε) Τεχνικός Μηχανοσυνθέτης Αεροσκαφών

7oς Τομέας Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων

(α) Πλοίαρχος Εμπορικού Ναυτικού
(β) Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού

8oς Τομέας Πληροφορικής

(α) Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής
(β) Τεχνικός Η/Υ και Δικτύων Η/Υ

9oς Τομέας Υγείας - Πρόνοιας - Ευεξίας

Γ' ΕΠΑΛ

Γ Τάξη ΕΠΑ.Λ.: Είναι τάξη Επαγγελματικών Ειδικοτήτων και διαχωρίζεται σε ειδικότητες. Προαχθέντες μαθητές της Β΄ Τάξης εντάσσονται με αίτησή τους σε οποιαδήποτε ειδικότητα του τομέα που παρακολούθησαν. Διδάσκονται μαθήματα Γενικής Παιδείας (12 ώρες) κοινά για όλους τους μαθητές και μαθήματα Ειδικότητας (θεωρητικά και εργαστηριακά) (23 ώρες) Σύνολο: 35

Μάθημα Ώρες
Έκθεση και Λογοτεχνία
2
Μαθηματικά
3
1ο μάθημα ειδικότητας
2
2ο μάθημα ειδικότητας
2
Σύνολο
9

ΚΟΥΛΜΑΝΔΑΣ ΣΥΜΕΩΝ

Βιογραφικό:

Γεννήθηκα τον Ιούλιο του 1996 και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο Πανεπιστήμιο Πατρών στο τμήμα Οικονομικών επιστημών. Αποτελώ μέλος της οικογένειας των Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης Κορυφή από το 2020 προσπαθώντας να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ στο τομέα της Εκπαίδευσης. 

ΜΥΖΙΚΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

Βιογραφικό:

Απόφοιτη του London Metropolitan University στο τμήμα Οικονομικής επιστήμης και Χρηματοοικονομικών με βραβείο ακαδημαϊκής αριστείας. Εργάστηκα στο πανεπιστήμιο παρέχοντας βοήθεια και συμβουλές σε πρωτοετείς φοιτητές για μαθήματα Οικονομικών και Μαθηματικών.

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗΣ

Βιογραφικό:

Γεννήθηκα το Σεπτέμβριο του 1996 και είμαι απόφοιτος του τμήματος Μαθηματικών του πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Δεν θα μπορούσα να σπουδάσω οτιδήποτε άλλο αφού η αγάπη μου για τα μαθηματικά ήρθε σε πολύ μικρή ηλικία.Είμαι μέλος του φροντιστηρίου Κορυφή από το Σεπτέμβριο του 2021 και έκτοτε διδάσκω μαθηματικά σε όλες τις τάξεις του γυμνασίου και λυκείου .

ΜΑΝΔΑΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

Βιογραφικό:

Αποφοίτησα από το τμήμα Φυσικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης το 2021. Στη συνέχεια παρακολούθησα το πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών "Οικολογική Μηχανική-Ενέργεια & Κλιματική Αλλαγή " του τμήματος Περιβάλλοντος , στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου . Από το 2020 παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.

ΒΑΓΙΑΝΝΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ-ΜΙΧΑΕΛΛΑ

Βιογραφικό:

Φιλόλογος Κλασικής Ειδίκευσης, με πολυετή εμπειρία στην προετοιμασία για της Πανελλήνιες εξετάσεις και επιμορφώσεις σε θέματα παιδαγωγικής και διδακτικής.

ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΥ ΜΑΡΙΑΝΘΗ

Βιογραφικό:

Ονομάζομαι Μαρμαρινού Μαριάνθη και κατάγομαι από την Αγία Παρασκευή Λέσβου.

Απόφοιτη  Γενικού Λυκείου Καλλονής.

 Πτυχιούχος του τμήματος  Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Μεταπτυχιακές Σπουδές στις Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Προφορικού και Γραπτού Λόγου (Ε.Α.Γ.) Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-  Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

Κατέχω δίπλωμα της Αγγλικής και Γαλλικής Γλώσσας και γνώση  ECDL Office Essentials.

Κατά το έτος 2019 πραγματοποίησα Διδακτική Άσκηση στο Πειραματικό Λύκειο Ρεθύμνου καθώς και εποπτεία σε διεθνείς διαγωνισμούς «Καγκουρό Ελλάς» και «Παγκρήτιοι».

Ακολούθως το 2022 υλοποίησα Πρακτική άσκηση στο Γυμνάσιο της Αγίας Παρασκευής Λέσβου για το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα.

Τέλος,  για την εκπόνηση της  πτυχιακής μου εργασίας με ερευνητικό αντικείμενο «Τα άτομα με νοητική υστέρηση», συνεργάστηκα με άτομα με μαθησιακές δυσκολίες

Παρακολούθηση επιμορφωτικών σεμιναρίων:

«Διαπολιτισμική Εκπαίδευση»

«Εισαγωγή στη Διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας ως Δεύτερη/Ξένης»

«Εισαγωγή στη Σχολική Ψυχολογία»

 «Προαγωγή Ψυχικής Υγείας- Παιδοψυχολογία»

«Εισαγωγή στη Ειδική Αγωγή»

 « Μαθησιακές δυσκολίες – Παιδαγωγική Παρέμβαση και  Αντιμετώπιση»

«Ο ρόλος του εκπαιδευτικού: η σύγχρονη πραγματικότητα και η εξέλιξη στο χρόνο»

 «Ταχύρρυθμο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα για Εκπαιδευτικούς στην Εξ Αποστάσεως Σχολική Εκπαίδευση»

« Βασικές Αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων»

«Αρχαία Ελληνικά και Λατινικά στο σχολείο: θέση, διδασκαλία, προοπτική»

 «Νεανική και Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα: προοπτικές οικονομικής ανάπτυξης».

Προσωπικές δεξιότητες:

Επιμονή στην επίτευξη των στόχων, αγάπη για τα παιδιά και το αντικείμενο σπουδών μου.

Αυτοέλεγχος, υπευθυνότητα, προθυμία, επικοινωνία, συνεργασία, οργάνωση και επιμέλεια.

ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΥ ΜΑΡΙΑΝΘΗ

Βιογραφικό:

Ονομάζομαι Μαρμαρινού Μαριάνθη και κατάγομαι από την Αγία Παρασκευή Λέσβου.

Απόφοιτη  Γενικού Λυκείου Καλλονής.

 Πτυχιούχος του τμήματος  Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Μεταπτυχιακές Σπουδές στις Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Προφορικού και Γραπτού Λόγου (Ε.Α.Γ.) Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-  Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

Κατέχω δίπλωμα της Αγγλικής και Γαλλικής Γλώσσας και γνώση  ECDL Office Essentials.

Κατά το έτος 2019 πραγματοποίησα Διδακτική Άσκηση στο Πειραματικό Λύκειο Ρεθύμνου καθώς και εποπτεία σε διεθνείς διαγωνισμούς «Καγκουρό Ελλάς» και «Παγκρήτιοι».

Ακολούθως το 2022 υλοποίησα Πρακτική άσκηση στο Γυμνάσιο της Αγίας Παρασκευής Λέσβου για το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα.

Τέλος,  για την εκπόνηση της  πτυχιακής μου εργασίας με ερευνητικό αντικείμενο «Τα άτομα με νοητική υστέρηση», συνεργάστηκα με άτομα με μαθησιακές δυσκολίες.

Παρακολούθηση επιμορφωτικών σεμιναρίων:

«Διαπολιτισμική Εκπαίδευση»

«Εισαγωγή στη Διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας ως Δεύτερη/Ξένης»

«Εισαγωγή στη Σχολική Ψυχολογία»

 «Προαγωγή Ψυχικής Υγείας- Παιδοψυχολογία»

«Εισαγωγή στη Ειδική Αγωγή»

 « Μαθησιακές δυσκολίες – Παιδαγωγική Παρέμβαση και  Αντιμετώπιση»

«Ο ρόλος του εκπαιδευτικού: η σύγχρονη πραγματικότητα και η εξέλιξη στο χρόνο»

 «Ταχύρρυθμο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα για Εκπαιδευτικούς στην Εξ Αποστάσεως Σχολική Εκπαίδευση»

« Βασικές Αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων»

«Αρχαία Ελληνικά και Λατινικά στο σχολείο: θέση, διδασκαλία, προοπτική»

 «Νεανική και Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα: προοπτικές οικονομικής ανάπτυξης».

Προσωπικές δεξιότητες:

Επιμονή στην επίτευξη των στόχων, αγάπη για τα παιδιά και το αντικείμενο σπουδών μου.

Αυτοέλεγχος, υπευθυνότητα, προθυμία, επικοινωνία, συνεργασία, οργάνωση και επιμέλεια.