Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΝΤΑΝΑ
Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ
Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΧΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΝΑΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ
Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ.
Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ.
Μπορείτε να μας καλέσετε στο 6948416566 ή να μας στείλετε e-mail στο frontistiriokorifh@gmail.com και οι εκπρόσωποί μας θα σας βοηθήσουν με ότι χρειαστείτε.
Τα μαθήματα στο Διαδικτυακό μας φροντιστήριο πραγματοποιούνται σε ζωντανή σύνδεση.
Για να παρακολουθήσεις το μάθημα, χρειάζεσαι σύνδεση internet ADSL υπολογιστή desktop ή laptop, ηχεία ή ακουστικά, κάμερα, μικρόφωνο (αν έχεις laptop, πιθανόν να είναι ήδη ενσωματωμένα) και τέλος να έχεις κινητό με λειτουργικό σύστημα android ή για να υπάρχει η δυνατότητα αποστολής εικόνων.
Η μία διδακτική ώρα έχει διάρκεια 50 λεπτά.
Η κάθε διαδικτυακή τάξη έχει έως 4 μαθητές.
Στο φροντιστήριό μας φροντίζουμε να διασφαλίζουμε την ομοιογένεια των τμημάτων.
Στην ιστοσελίδα μας, πηγαίνει μπάρα πλοήγησης και ανοίγεις το μενού ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ και επιλέγεις Classroom. Στην συνέχεια μεταβαίνεις στην σελίδα για να πληκτρολογήσεις τα προσωπικά σου στοιχεία και να συνδεθείς σύστημα μας.
Ναι, βλέπεις και τον καθηγητή και τους συμμαθητές σου.
Μπορείς, εφόσον ο χώρος στον οποίο θα βρίσκεσαι πληροί τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για να παρακολουθήσεις το μάθημα. Για παράδειγμα, μπορείς να το παρακολουθήσεις από κάποιο άλλο σπίτι, αν βρίσκεσαι σε δωμάτιο που έχει ησυχία, όμως δεν μπορείς να το παρακολουθήσεις, π.χ., από κάποια καφετέρια.
Αν χάσεις κάποιο μάθημα για σοβαρό λόγο, μπορείς να το λάβεις μαγνητοσκοπημένο.
Ναι, υπάρχει διάλειμμα, το οποίο διαρκεί 10 λεπτά.
Πρέπει να συνδέεσαι στην αίθουσα την προγραμματισμένη ώρα που αναγράφεται στο ωρολόγιο πρόγραμμα σου.
Διαγωνίσματα γράφεις τις ίδιες μέρες και ώρες που γράφουν όλοι οι μαθητές μας.
Οι γονείς σου θα ενημερώνονται για την πρόοδό σου σε προκαθορισμένες ημέρες και ώρες μέσω ζωντανής σύνδεσης με τους καθηγητές σου.
Μπορείς να επιλέξεις τα μαθήματα του προγράμματος που επιθυμείς να παρακολουθήσεις.
Η καταβολή διδάκτρων γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό μας λογαριασμό.
Σου αποστέλλουμε την απόδειξή σου ηλεκτρονικά μέσω email.
Not a member yet? Register now
Are you a member? Συνδεθείτε τώρα
Γεννήθηκα το Σεπτέμβριο του 1996 και είμαι απόφοιτος του τμήματος Μαθηματικών του πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Δεν θα μπορούσα να σπουδάσω οτιδήποτε άλλο αφού η αγάπη μου για τα μαθηματικά ήρθε σε πολύ μικρή ηλικία.Είμαι μέλος του φροντιστηρίου Κορυφή από το Σεπτέμβριο του 2021 και έκτοτε διδάσκω μαθηματικά σε όλες τις τάξεις του γυμνασίου και λυκείου .
Ονομάζομαι Μαρμαρινού Μαριάνθη και κατάγομαι από την Αγία Παρασκευή Λέσβου.
Απόφοιτη Γενικού Λυκείου Καλλονής.
Πτυχιούχος του τμήματος Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Μεταπτυχιακές Σπουδές στις Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Προφορικού και Γραπτού Λόγου (Ε.Α.Γ.) Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Κατέχω δίπλωμα της Αγγλικής και Γαλλικής Γλώσσας και γνώση ECDL Office Essentials.
Κατά το έτος 2019 πραγματοποίησα Διδακτική Άσκηση στο Πειραματικό Λύκειο Ρεθύμνου καθώς και εποπτεία σε διεθνείς διαγωνισμούς «Καγκουρό Ελλάς» και «Παγκρήτιοι».
Ακολούθως το 2022 υλοποίησα Πρακτική άσκηση στο Γυμνάσιο της Αγίας Παρασκευής Λέσβου για το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα.
Τέλος, για την εκπόνηση της πτυχιακής μου εργασίας με ερευνητικό αντικείμενο «Τα άτομα με νοητική υστέρηση», συνεργάστηκα με άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Παρακολούθηση επιμορφωτικών σεμιναρίων:
«Διαπολιτισμική Εκπαίδευση»
«Εισαγωγή στη Διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας ως Δεύτερη/Ξένης»
«Εισαγωγή στη Σχολική Ψυχολογία»
«Προαγωγή Ψυχικής Υγείας- Παιδοψυχολογία»
«Εισαγωγή στη Ειδική Αγωγή»
« Μαθησιακές δυσκολίες – Παιδαγωγική Παρέμβαση και Αντιμετώπιση»
«Ο ρόλος του εκπαιδευτικού: η σύγχρονη πραγματικότητα και η εξέλιξη στο χρόνο»
«Ταχύρρυθμο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα για Εκπαιδευτικούς στην Εξ Αποστάσεως Σχολική Εκπαίδευση»
« Βασικές Αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων»
«Αρχαία Ελληνικά και Λατινικά στο σχολείο: θέση, διδασκαλία, προοπτική»
«Νεανική και Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα: προοπτικές οικονομικής ανάπτυξης».
Προσωπικές δεξιότητες:
Επιμονή στην επίτευξη των στόχων, αγάπη για τα παιδιά και το αντικείμενο σπουδών μου.
Αυτοέλεγχος, υπευθυνότητα, προθυμία, επικοινωνία,
συνεργασία, οργάνωση και επιμέλεια.
Ονομάζομαι Μαρμαρινού Μαριάνθη και κατάγομαι από την Αγία Παρασκευή Λέσβου.
Απόφοιτη Γενικού Λυκείου Καλλονής.
Πτυχιούχος του τμήματος Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Μεταπτυχιακές Σπουδές στις Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Προφορικού και Γραπτού Λόγου (Ε.Α.Γ.) Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Κατέχω δίπλωμα της Αγγλικής και Γαλλικής Γλώσσας και γνώση ECDL Office Essentials.
Κατά το έτος 2019 πραγματοποίησα Διδακτική Άσκηση στο Πειραματικό Λύκειο Ρεθύμνου καθώς και εποπτεία σε διεθνείς διαγωνισμούς «Καγκουρό Ελλάς» και «Παγκρήτιοι».
Ακολούθως το 2022 υλοποίησα Πρακτική άσκηση στο Γυμνάσιο της Αγίας Παρασκευής Λέσβου για το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα.
Τέλος, για την εκπόνηση της πτυχιακής μου εργασίας με ερευνητικό αντικείμενο «Τα άτομα με νοητική υστέρηση», συνεργάστηκα με άτομα με μαθησιακές δυσκολίες.
Παρακολούθηση επιμορφωτικών σεμιναρίων:
«Διαπολιτισμική Εκπαίδευση»
«Εισαγωγή στη Διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας ως Δεύτερη/Ξένης»
«Εισαγωγή στη Σχολική Ψυχολογία»
«Προαγωγή Ψυχικής Υγείας- Παιδοψυχολογία»
«Εισαγωγή στη Ειδική Αγωγή»
« Μαθησιακές δυσκολίες – Παιδαγωγική Παρέμβαση και Αντιμετώπιση»
«Ο ρόλος του εκπαιδευτικού: η σύγχρονη πραγματικότητα και η εξέλιξη στο χρόνο»
«Ταχύρρυθμο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα για Εκπαιδευτικούς στην Εξ Αποστάσεως Σχολική Εκπαίδευση»
« Βασικές Αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων»
«Αρχαία Ελληνικά και Λατινικά στο σχολείο: θέση, διδασκαλία, προοπτική»
«Νεανική και Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα: προοπτικές οικονομικής ανάπτυξης».
Προσωπικές δεξιότητες:
Επιμονή στην επίτευξη των στόχων, αγάπη για τα παιδιά και το αντικείμενο σπουδών μου.
Αυτοέλεγχος, υπευθυνότητα, προθυμία, επικοινωνία,
συνεργασία, οργάνωση και επιμέλεια.