Πρόγραμμα Σπουδών Γυμνασίου 2020

Α Γυμνασίου

Η Α΄ Γυμνασίου σηματοδοτεί τη μετάβαση του παιδιού από την πρωτοβάθμια στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό η μετάβαση αυτή να είναι ομαλή και επιτυχημένη. Αν ένα παιδί στο ξεκίνημά του βιώσει την επιτυχία αυτό θα του δώσει το κίνητρο για περαιτέρω προσπάθεια να συνεχίσει δυναμικά και στις υπόλοιπες τάξεις φτάνοντας έτσι στην ΚΟΡΥΦΗ.

Μάθημα Ώρες
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία
2
Νέα Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία
2
Μαθηματικά
2
Φυσική
1
Σύνολο
7

Β Γυμνασίου

Πρόκειται για την τάξη όπου ο μαθητής συνεχίζει με την ύλη που διδάχτηκε την προηγούμενη χρονιά σε Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Αρχαία ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία και Μαθηματικά και θα έρθει σε επαφή με δυο καινούρια μαθήματα , τη φυσική και τη χημεία.

Μάθημα Ώρες
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία
2
Νέα Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία
2
Μαθηματικά
2
Φυσική
1
Χημεία
1
Σύνολο
8

Γ Γυμνασίου

Η Γ΄ Γυμνασίου είναι η πιο απαιτητική τάξη του γυμνασίου. Στόχος αυτής της τάξης είναι αφενός να κατακτήσουν οι μαθητές την ύλη της Γ΄ Γυμνασίου στο σύνολό της και αφετέρου να μην έχουν κανένα κενό από τις προηγούμενες τάξεις του γυμνασίου, προκειμένου να γίνει η μετάβασή τους στο λύκειο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Μάθημα Ώρες
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία
2
Νέα Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία
2
Μαθηματικά
2
Φυσική
1
Χημεία
1
Σύνολο
8

ΚΟΥΛΜΑΝΔΑΣ ΣΥΜΕΩΝ

Βιογραφικό:

Γεννήθηκα τον Ιούλιο του 1996 και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο Πανεπιστήμιο Πατρών στο τμήμα Οικονομικών επιστημών. Αποτελώ μέλος της οικογένειας των Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης Κορυφή από το 2020 προσπαθώντας να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ στο τομέα της Εκπαίδευσης. 

ΜΥΖΙΚΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

Βιογραφικό:

Απόφοιτη του London Metropolitan University στο τμήμα Οικονομικής επιστήμης και Χρηματοοικονομικών με βραβείο ακαδημαϊκής αριστείας. Εργάστηκα στο πανεπιστήμιο παρέχοντας βοήθεια και συμβουλές σε πρωτοετείς φοιτητές για μαθήματα Οικονομικών και Μαθηματικών.

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗΣ

Βιογραφικό:

Γεννήθηκα το Σεπτέμβριο του 1996 και είμαι απόφοιτος του τμήματος Μαθηματικών του πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Δεν θα μπορούσα να σπουδάσω οτιδήποτε άλλο αφού η αγάπη μου για τα μαθηματικά ήρθε σε πολύ μικρή ηλικία.Είμαι μέλος του φροντιστηρίου Κορυφή από το Σεπτέμβριο του 2021 και έκτοτε διδάσκω μαθηματικά σε όλες τις τάξεις του γυμνασίου και λυκείου .

ΜΑΝΔΑΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

Βιογραφικό:

Αποφοίτησα από το τμήμα Φυσικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης το 2021. Στη συνέχεια παρακολούθησα το πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών "Οικολογική Μηχανική-Ενέργεια & Κλιματική Αλλαγή " του τμήματος Περιβάλλοντος , στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου . Από το 2020 παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.

ΒΑΓΙΑΝΝΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ-ΜΙΧΑΕΛΛΑ

Βιογραφικό:

Φιλόλογος Κλασικής Ειδίκευσης, με πολυετή εμπειρία στην προετοιμασία για της Πανελλήνιες εξετάσεις και επιμορφώσεις σε θέματα παιδαγωγικής και διδακτικής.

ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΥ ΜΑΡΙΑΝΘΗ

Βιογραφικό:

Ονομάζομαι Μαρμαρινού Μαριάνθη και κατάγομαι από την Αγία Παρασκευή Λέσβου.

Απόφοιτη  Γενικού Λυκείου Καλλονής.

 Πτυχιούχος του τμήματος  Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Μεταπτυχιακές Σπουδές στις Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Προφορικού και Γραπτού Λόγου (Ε.Α.Γ.) Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-  Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

Κατέχω δίπλωμα της Αγγλικής και Γαλλικής Γλώσσας και γνώση  ECDL Office Essentials.

Κατά το έτος 2019 πραγματοποίησα Διδακτική Άσκηση στο Πειραματικό Λύκειο Ρεθύμνου καθώς και εποπτεία σε διεθνείς διαγωνισμούς «Καγκουρό Ελλάς» και «Παγκρήτιοι».

Ακολούθως το 2022 υλοποίησα Πρακτική άσκηση στο Γυμνάσιο της Αγίας Παρασκευής Λέσβου για το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα.

Τέλος,  για την εκπόνηση της  πτυχιακής μου εργασίας με ερευνητικό αντικείμενο «Τα άτομα με νοητική υστέρηση», συνεργάστηκα με άτομα με μαθησιακές δυσκολίες

Παρακολούθηση επιμορφωτικών σεμιναρίων:

«Διαπολιτισμική Εκπαίδευση»

«Εισαγωγή στη Διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας ως Δεύτερη/Ξένης»

«Εισαγωγή στη Σχολική Ψυχολογία»

 «Προαγωγή Ψυχικής Υγείας- Παιδοψυχολογία»

«Εισαγωγή στη Ειδική Αγωγή»

 « Μαθησιακές δυσκολίες – Παιδαγωγική Παρέμβαση και  Αντιμετώπιση»

«Ο ρόλος του εκπαιδευτικού: η σύγχρονη πραγματικότητα και η εξέλιξη στο χρόνο»

 «Ταχύρρυθμο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα για Εκπαιδευτικούς στην Εξ Αποστάσεως Σχολική Εκπαίδευση»

« Βασικές Αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων»

«Αρχαία Ελληνικά και Λατινικά στο σχολείο: θέση, διδασκαλία, προοπτική»

 «Νεανική και Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα: προοπτικές οικονομικής ανάπτυξης».

Προσωπικές δεξιότητες:

Επιμονή στην επίτευξη των στόχων, αγάπη για τα παιδιά και το αντικείμενο σπουδών μου.

Αυτοέλεγχος, υπευθυνότητα, προθυμία, επικοινωνία, συνεργασία, οργάνωση και επιμέλεια.

ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΥ ΜΑΡΙΑΝΘΗ

Βιογραφικό:

Ονομάζομαι Μαρμαρινού Μαριάνθη και κατάγομαι από την Αγία Παρασκευή Λέσβου.

Απόφοιτη  Γενικού Λυκείου Καλλονής.

 Πτυχιούχος του τμήματος  Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Μεταπτυχιακές Σπουδές στις Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Προφορικού και Γραπτού Λόγου (Ε.Α.Γ.) Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-  Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

Κατέχω δίπλωμα της Αγγλικής και Γαλλικής Γλώσσας και γνώση  ECDL Office Essentials.

Κατά το έτος 2019 πραγματοποίησα Διδακτική Άσκηση στο Πειραματικό Λύκειο Ρεθύμνου καθώς και εποπτεία σε διεθνείς διαγωνισμούς «Καγκουρό Ελλάς» και «Παγκρήτιοι».

Ακολούθως το 2022 υλοποίησα Πρακτική άσκηση στο Γυμνάσιο της Αγίας Παρασκευής Λέσβου για το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα.

Τέλος,  για την εκπόνηση της  πτυχιακής μου εργασίας με ερευνητικό αντικείμενο «Τα άτομα με νοητική υστέρηση», συνεργάστηκα με άτομα με μαθησιακές δυσκολίες.

Παρακολούθηση επιμορφωτικών σεμιναρίων:

«Διαπολιτισμική Εκπαίδευση»

«Εισαγωγή στη Διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας ως Δεύτερη/Ξένης»

«Εισαγωγή στη Σχολική Ψυχολογία»

 «Προαγωγή Ψυχικής Υγείας- Παιδοψυχολογία»

«Εισαγωγή στη Ειδική Αγωγή»

 « Μαθησιακές δυσκολίες – Παιδαγωγική Παρέμβαση και  Αντιμετώπιση»

«Ο ρόλος του εκπαιδευτικού: η σύγχρονη πραγματικότητα και η εξέλιξη στο χρόνο»

 «Ταχύρρυθμο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα για Εκπαιδευτικούς στην Εξ Αποστάσεως Σχολική Εκπαίδευση»

« Βασικές Αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων»

«Αρχαία Ελληνικά και Λατινικά στο σχολείο: θέση, διδασκαλία, προοπτική»

 «Νεανική και Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα: προοπτικές οικονομικής ανάπτυξης».

Προσωπικές δεξιότητες:

Επιμονή στην επίτευξη των στόχων, αγάπη για τα παιδιά και το αντικείμενο σπουδών μου.

Αυτοέλεγχος, υπευθυνότητα, προθυμία, επικοινωνία, συνεργασία, οργάνωση και επιμέλεια.